22. maijā mūsu skolu-attīstības centru apmeklēja 14 Rīgas Stradiņu universitātes 3. kursa studenti-audiologopēdi. Studenti iepazinās ar vājredzīgu un neredzīgu skolēnu izglītošanas specifiskajiem jautājumiem un tehnisko palīglīdzekļu izmantošanu mācību procesā.
- Mai2019
Sadarbība ar Rīgas Stradiņu universitāti
22. maijs, 2019.
- Apr2019
Orientēšanās un mobilitātes diena 5.-12. klasēm
23. aprīlis, 2019.
12.aprīlī Orientēšanās un mobilitātes diena norisinājās pamatskolas un vidusskolas skolēniem. Neredzīgie izglītojamie rādīja savas spējas, patstāvīgi aizejot uz kādu no maršrutiem, ko šajā mācību gadā bija apguvuši individuālajās nodarbībās. Dalījās, kādus tehniskos palīglīdzekļus izmanto savā ikdienā. Izvērtēja tiflotehnikas stiprās un ne tik stiprās puses. Veica dažādus praktiskus uzdevumus. Skolēni sniedza...
Matemātikas skolotāju konference
17. aprīlis, 2019.
ICVI Eiropas Profesionālo interešu grupu, mācīšanas un pedagogu sagatavošanas konference “Matemātikas prasmju uzlabošana neredzīgiem izglītojamiem”, norisinājās INSHEA institūtā Francijā no 15. līdz 17.aprīlim. Konferencē piedalījās divas mūsu skolas matemātikas skolotājas, kas pārstāvēja Latviju 14 valstu vidū. Konferencē tika izrunāta visu dalībnieku valstu esošā situācija neredzīgu izglītojamo izglītības procesa organizēšanā:...
2019. gada 9. aprīlī Ziemeļvalstu Ministru padomes biroja telpās norisinājās starp institucionāls seminārs par sadarbības ar Ziemeļvalstīm plānošanu nedzirdības- neredzības jomā. Mūsu skolu seminārā pārstāvēja direktore Ligita Ģeida un direktora vietniece izglītības jomā Sarmīte Rozīte. Piedalījās arī pārstāvji no Ziemeļvalstu labklājības centra, Latvijas Nedzirdīgo savienības, SIA “Latvijas Neredzīgo biedrības Rehabilitācijas...
- Mar2019
Orientēšanās un mobilitātes diena 1.-5. klasēm
29. marts, 2019.
29.martā sākumskolas un 5.klases skolēni tikās Orientēšanās un mobilitātes dienā. Neredzīgie izglītojamie piedalījās dažādās aktivitātēs: orientējās vidē, gatavoja sviestmaizes, spēlēja domino, locīja drēbes, orientējās grāmatā, parakstījās. Izsakot savu vērtējumu par padarīto, ieklausoties citos skolas bērnos un pedagogos, skolēni saprata savas stiprās puses un attīstības vajadzības. Atgriezeniskā saite svarīga gan mums,...