• Mar2022

    Priekšstati par telpu un orientēšanās iemaņu veidošana skolēniem ar redzes traucējumiem ir ļoti svarīgs uzdevums viņu neatkarības veidošanai. Šādu priekšstatu veidošanai nepieciešama mērķtiecīga pedagoģiskā darbība. Neredzīga cilvēka spēja pašam orientēties mājās, sabiedriskās vietās, uz ielas un sabiedriskajā transportā nosaka, cik veiksmīga būs viņa turpmākā iekļaušanās sabiedrībā. 22. martā sadarbībā ar...

  • Dec2021

    Rīgas Strazdumuižas vidusskolas – attīstības centra izglītības metodiķes Terēzas Landras raksts par taktīlās lasīšanas konferenci Oslo 2021. gada 28.-30. aprīlī. Lasīt rakstu

  • Rīgas Strazdumuižas vidusskolā- attīstības centrā arī šajā mācību gadā  norisinājās  tālākizglītības kursi vispārizglītojošo skolu un PII pedagogiem “Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana, kā arī tehnoloģijas, t.sk. asisitīvās un to sniegtās iespējas mācību procesā izglītojamajiem ar redzes traucējumiem”. Tālākizglītības kursi tika  rīkoti gan klātienē, gan attālināti. Kopā kursus apmeklēja 55 dalībnieki...

  • 1. decembrī mūsu skolā- attīstības centrā viesojās   Rīgas Stradiņu universitātes 2. kursa audiologopēdijas  studenti. Ciemiņi tika iepazīstināti ar vājredzīgu un neredzīgu bērnu izglītošanas specifiskajiem jautājumiem un tehnisko palīglīdzekļu izmantošanu mācību procesā. Studenti uzzināja, kam jāpievērš uzmanība, strādājot ar bērniem ar redzes traucējumiem, ar interesi piedalījās nodarbībās.

  • Okt2021

    Rīgas Strazdumuižas vidusskolas – attīstības centra izglītības metodiķes Terēzas Landras raksts par taktīlās lasīšanas konferenci Oslo 2021. gada 28.-30. aprīlī žurnāla “Izglītība un kultūra” 14. numurā (28. oktobris). Lasīt rakstu