Popiela “C” klašu skolēniem “Mana dziesma”

13.februārī C klašu skolēni pulcējās jautrā un sirsnīgā pasākumā – Popielā. Šoreiz tam tika dots nosaukums “Mana dziesma”. Paši mākslinieki saka, ka reizēm ir tā, ka gribas nodziedāt kādu dziesmu vienkārši tāpat, nedomājot, kāds dziedātājs vai grupa to izpilda. Un tad tā ir mana dziesma tieši šajā brīdī. Dziesmās un...

Continue reading

Drošāka interneta diena

Drošāka interneta diena šogad tika atzīmēta 6.februārī. 1.klasei šajā nedēļā bija brīvdienas, tāpēc mēs uz Neredzīgo bibliotēku tikām uzaicināti 12.februārī. Kopā ar bibliotekārēm spriedām, kas tad ir internets, ko tajā var atrast. Tad mēs turpinājām 5., 6.klases iesāktajā Ugunsmūra kolāžā līmēt attēlus, kas saistās ar internetu. Izvēlētā attēla ielīmēšanu kolāžā...

Continue reading

Izteiksmīgas runas konkurss “Sniegavīram pa pēdām…”

Ziema šogad bagātīgi dāvājusi daudz jo daudz sniega un arī prieka. Skolas bērniem  un skolotājiem ir bijusi iespēja izbaudīt dažādas ziemas aktivitātes: esam slēpojuši, braukuši ar ragaviņām, pikojušies, taustījuši un smaržojušu sniegu, sajutuši sniega vēsumu un vēluši ne vienu sniegavīru vien. Mācību stundu laikā un atpūtas brīžos esam lasījuši pasakas,...

Continue reading

Strazdulēnu skolas nodarbība “Būvēsim internetu!”

2024. gada 8. februāra pēcpusdienā mūsu skolas 5. – 6. klašu skolēni kopā ar skolotājiem Uģi K. un Kristīni S. Latvijas Neredzīgo bibliotēkā apmeklēja pasākumu par drošību internetā. Strazdulēnu skolas nodarbība “Būvēsim internetu!” notika Latvijas Neredzīgo bibliotēkas atraktīvo, enerģisko darbinieču Līgas, Ievas un Gundegas vadībā ar mērķi pilnveidot mūsu skolēnu...

Continue reading

Izglītojošā nodarbība “Lasāmskapis”

Cik labi, ka pasaulē ir daudz draugu. Jau vairākus gadus par labiem sadarbības partneriem varam saukt Rakstniecības un mūzikas muzeju,  kas apciemo mūsu skolu un iepriecina gan skolas skolēnus, gan pedagogus. 6. februārī muzeja pedagoģes viesojās pie mums ar izglītojošo nodarbību “Lasāmskapis”. Speciālo klašu skolēni kopā ar savām skolotājām uzzināja,...

Continue reading