Latvijas Neredzīgo bibliotēkas apmeklējums

30.oktobrī 4. un 5.klašu skolēni ar skolotāju Jeļenu Strodi kārtējo reizi apmeklēja Latvijas Neredzīgo bibliotēku ar mērķi: 1) lasīšanas veicināšanas programmas “Lasi un vērtē!” ietvaros nodot bibliotēkai izlasītas grāmatas un piedalīties divu nākošo grāmatu prezentēšanā; 2) apskatīt Oļega Iļjina pērļošanas darbu izstādi “Nostalģija”; 3) apmeklēt Edgara Leča pērļoto gleznu izstādi...

Continue reading

Neredzīgo bibliotēkas apmeklējums

29.oktobrī 1./ 2.klase devas uz Neredzīgo bibliotēku, lai piedalītos Pasaules medijpratības un informācijpratības nedēļas pasākumā. Kopā ar bibliotekārēm Līgu un Ievu noskaidrojām, ko drīkst teikt paziņām, draugiem, bet ko var atklāt tikai vecākiem. Dažos jautājumos mūsu domas dalījās… Pēc tam mēs bibliotēkas telpās apmeklējām divas izstādes. Pirmajā izstādē “Nostaļģija” acis...

Continue reading

Karjeras nedēļa klasē “Cipariņi”

Karjeras nedēļā klase “Cipariņi” mācījās pīt no vītola klūdziņām un egļu saknītēm rotas un groziņus. Galvenās pinējas bija audzēknes – Marta Pulle un Kristīne Tapo. Pēcpusdienas cēliens pagāja radošā noskaņojumā. Ar amatnieka-pinēja  noslēpumiem savā pieredzē dalījās  internāta skolotāja Dina Kaļāne.

Continue reading

Dailes teātra izrādes “Zilā lapsa” apmeklējums

Krāšņā un vienlaikus lēni gaistošā rudens burvība mūs gan dvēseliski veldzē, gan vedina uz pārdomām par nepielūdzamo laika ritējumu, par nozīmīgām dzīves vērtībām ikviena cilvēka dzīvē. Mūsu skolas teātra mākslas mīļotājiem 2024. gada 16. oktobra rudenīgi dzestro vakaru bija iespēja pavadīt kopā Dailes teātra Lielajā zālē. 2024. gada 16. oktobrī...

Continue reading

10.oktobris – “Putras diena”

Starptautiskā Putras diena jau no 2009.gada vairākās pasaules valstīs tiek atzīmēta 10.oktobrī. Tās mērķis ir veicināt veselīga uztura nozīmi, īpaši akcentējot graudaugu produktus un no tiem gatavotās putras. Arī mēs, 1.un 2.klase, tikāmies, lai pilnveidotu savas zināšanas gan par putras vārīšanu, gan garšīgajām piedevām, ko var pielikt pie putras. Noslēgumā...

Continue reading