27. janvārī Rīgas Strazdumuižas vidusskolā-attīstības centrā viesojās Jaņa Rozentāla Saldus vēstures un mākslas muzeja speciālisti. Viņi dalījās par projektu “Rozentāls uz pirkstu galiem” . Projektā plānots realizēt Jaņa Rozentāla grafiku 3D modelī. Attīstības centra metodiķi viesiem sniedza ieteikumus, ko ņemt vērā, veidojot taktilu gleznu cilvēkiem ar redzes traucējumiem.
- Janv2023
Ciemos Jaņa Rozentāla Saldus vēstures un mākslas muzeja pārstāvji
27. janvāris, 2023.
Didaktiskā spēle bērniem ar redzes traucējumiem
10. janvāris, 2023.
Smiltenes vidusskolas 12. klases skolnieces Laura un Megija sociālā uzņēmuma ietvaros izveidoja produktu cilvēkiem ar redzes traucējumiem. Meitenes bija izpētījušas, ka bērniem, kas mācās Braila rakstā, ir salīdzinoši maz attīstošo un didaktisko spēļu. Viņas izveidoja zilbju dēlīšus, no kuriem, tos saliekot rāmītī, var izveidot dažādus vārdus. Didaktiskā spēle veidota no...
Žurnāls “Rosme” 2022. g. Nr.12 L.Alne “2022. gada aktualitātēs lūkojoties…”
5. janvāris, 2023.
Rīgas Strazdumuižas vidusskolas – attīstības centra izglītības metodiķes Ludmilas Alnes raksts par skolas aktualitātēm 2022. gadā. Lasīt rakstu
- Dec2022
“Labra nams”
3. decembris, 2022.
Omulīgs skolēnu pulciņš no Rīgas Strazdumuižas vidusskolas- attīstības centra 3. decembrī apmeklēja Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā apvienības IevaKrish laikmetīgās dejas skaņdarba “Labra nams” performanci. “Labra nams” ir telpiska skaņas horeogrāfija, kuru izveidojuši mākslinieki Ieva Gaurilčikaite-Sants un Krišjānis Sants sadarbībā ar komponistu Jēkabu Nīmani. Paldies par iespēju būt pasākumā! Mums izdevās baudīt un...
- Nov2022
Stradiņa Universitātes studenti Rīgas Strazdumuižas vidusskolā-attīstības centrā
30. novembris, 2022.
Novembra pēdējā dienā Rīgas Strazdumuižas vidusskolā-attīstības centrā viesojās Rīgas Stradiņa universitātes 2. kursa audiologopēdijas studenti. Arī šoreiz ciemiņi viesmīlīgi tika iepazīstināti ar skolēnu ar redzes un redzes un kompleksiem traucējumiem izglītošanas specifiskiem jautājumiem un tehnisko palīglīdzekļu izmantošanu mācību procesā. Studentiem bija iespēja ieskatīties dažās mācību stundās.