• Nov2022

    Novembra pēdējā dienā Rīgas Strazdumuižas vidusskolā-attīstības centrā viesojās Rīgas Stradiņa universitātes 2. kursa audiologopēdijas studenti.  Arī šoreiz ciemiņi viesmīlīgi tika iepazīstināti ar skolēnu ar redzes un redzes un kompleksiem traucējumiem izglītošanas specifiskiem jautājumiem un tehnisko palīglīdzekļu izmantošanu mācību procesā. Studentiem bija iespēja ieskatīties dažās mācību stundās.

  • Tematiskā izstāde “Koks”

    28. novembris, 2022.

    Rīgas Strazdumuižas vidusskolas skolēni un pedagogi pagājušajā nedēļā tika aicināti uz tematisko izstādi “Koks”. Izstādē varēja apskatīt, sataustīt, sajust, smaržot un aktīvi līdzdarboties. Piedāvātais materiālu klāsts tik dažāds: koka bluķi, mizas, skali, zariņi, bērza tāss, čiekuri, malkas pagales un dažādi izstrādājumi no koka. Paldies par izrādīto aktivitāti visiem izstādes apmeklētājiem,...

  • Tālākizglītības kursi

    25. novembris, 2022.

    Tālākizglītības 16 stundu kursi “Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana izglītojamajiem ar redzes un garīgās attīstības traucējumiem” noslēgušies. Šogad piedāvāto kursu programmas saturā, salīdzinoši ar iepriekšējiem gadiem, tika veiktas nelielas izmaiņas. Kursu dalībniekiem piedāvāts ieskats par nepieciešamo atbalstu, pielāgojumiem, mācību procesa organizēšanu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Arī šogad kursus apmeklēja...

  • Arī šajā mācību gadā notiek produktīva sadarbība ar Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmiju. Vairāki skolas pedagogi iesaistījušies  kursa bloka “Redzes traucējumi” realizēšanā kā lektori. Kuras blokā ir divi studiju kursi: izglītības procesa nodrošināšana bērniem ar redzes traucējumiem/ providing educational services to children with vision disorders bērni ar redzes un kompleksiem traucējumiem  /children...

  • Okt2022

    Arī šajā mācību gadā pie mums skolā-attīstības centrā viesojās 2. kursa audiologopēdijas studenti. Studenti tika laipni uzņemti un iepazīstināti ar skolēnu ar redzes traucējumiem izglītošanas specifiskiem jautājumiem un tehnisko palīglīdzekļu izmantošanu mācību procesā.